søndag, november 19, 2006

Erna er en usjarmerende,
ufiks, dårlig kledd grå mus

Det sier Eli Hagen i nyboka si, det var jo ikke så fikst sagt.

Men jeg klager heller på den knipske høyremannen
Martin Engeset som sier,

- Jeg holder meg for god til å kommentere Eli og Carl I. Hagens oppførsel på f.eks komitéreiser.

Nei ikke gjør det, fortell, fortell. Blir Carl vulgær når han drikker for mye, gråter Eli når han ser på Anne?
Du kan ikke si sånn etter å ha servert denne leksa om Eli:

- Jeg ble målløs. Jeg synes det forteller mest om henne når hun presterer det lavmålet. Det er veldig upassende.

Selv ville han aldri gjort noe slikt,

- Jeg holder meg for god til å kommentere Eli og Carl I. Hagens oppførsel på f.eks komitéreiser.

Yeah, right. Dette er straffe-retorikk for 14-åringer, Martin.

3 Comments:

Blogger fr.martinsen said...

Ja? Jeg sa det var klage på en liten ting.

2:47 p.m.  
Anonymous Anonym said...

"Jeg holder meg for god til å kommentere" er en tåpelig replikk nesten uansett anledning.
Og fortsett å klage på de små tingene, la dem ikke dø i synden!

5:22 p.m.  
Blogger fr.martinsen said...

Og så HOLDER HAN seg jo ikke for god til å kommentere!

9:05 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home